Glume de corporatist

Cred că am zis că duminică, înainte să-mi ridic numărul de concurs, am stat şi am rîs cu Simin pe seama unei întîmplări de la serviciu.

De ceva timp am o stare de lehamite generală care mă cam enervează. Ca să ies din ea trebuie să depun efort fizic (alergat, pedalat, plimbat carcasa prin munţi etc), dar cum vremea a fost nasoală şi timpul liber inexistent, n-am prea avut mare succes. Chestia asta a dus la enervarea mea, iar eu, cînd mă enervez, devin sarcastic. Lumea oricum mă ştie de troll, dar săptămîna trecută cred că mi-am atins apogeul.

Ce s-a întîmplat? Eram la serviciu, într-unul din saloanele maternităţii, jucînd liniştit biliard pe telefon. Cum stăteam eu aşa, cu gîndurile brambura, îmi bate cineva în uşă. Eu, neavînd altceva mai bun de făcut, zic calm dinăuntru:

– Intră!

Omul dă să intre în cabina închisă, dîndu-şi seama într-un tîrziu că e cineva înăuntru. Îşi cere precipitat scuze şi iese din budă, lăsîndu-mă cu un rînjet satisfăcut pe moacă. N-am fost destul de ager. Trebuia să fi întrebat cine e, abia apoi să-i zic să intre. Sînt convins că mi-ar fi răspuns la întrebare.

Etichetat cu:
Postat in Ţuicisme
2 comentarii la “Glume de corporatist
  1. Bezna spune:

    veche da’ buna. Noi o practicam sincron 2-3 insi…primu ocupat/ al 2 lea ocupat al 3 lea intra

Ai ceva de zis? Bagă mare:

