Lefkada – rezumat şi date tehnice

Articolele care descriu zilele la modul detaliat:

  1. Drumul
  2. Prima zi de plajă: Egremni
  3. Croaziera
  4. Bălăceala
  5. Operaţiunea „Homarul”
  6. Porto Katsiki / Nidri: cascadă şi suveniruri
  7. Drumul spre casă

Chit că s-ar putea să nu intereseze pe multă lume, o să înşir aici informaţiile legate de drum şi costuri pentru amatorii de tehnicalităţi.

Cazare

Am stat la Savinos Rooms şi ne-a costat 560EUR pentru 7 nopţi. Rezervarea am făcut-o prin http://www.booking.com cu aproximativ şase săptămîni înainte. Proprietarul nu stă permanent la recepţie, aşa că sunaţi cu 10-15 minute înainte să ajungeţi.

Benzină

  • plin la MOL nord în Rîmnicu Vîlcea: 44,94 litri, 263 lei;
  • plin la OMV-ul de la ieşirea din Dupniţa: 30,17 litri, 70,30 leva;
  • plin la o benzinărie oarecare din Louros: 27,43 litri, 43,86 euro;
  • plin la Shell-ul de la ieşirea din Preveza: 35,90 litri, 57,00 euro;
  • plin la Shell-ul de după Sandanski: 31,32 litri, 71,10 leva.

Total: 234 euro, la un curs de 4,48lei/euro.

Taxe de drum

Două viniete la bulgari de 5 euro bucata, 6+6 euro taxa de pod de la Calafat, 12 euro taxe de autostradă în Grecia (nu au viniete), 4 euro parcarea la Egremni, 3 euro la Porto Katsiki.

Total: 41 euro

Mîncare, distracţii, suveniruri

În total am cheltuit vreo 520 de euro, în condiţiile în care am mîncat tot ce ne-a poftit inima, mergînd la taverne uneori şi de două ori pe zi. Majoritatea bugetului l-am spart la diferite taverne, preţurile fiind în general la fel. Noi dădeam 30-40 de euro şi plecam cu maţele sparte, inclusiv copiii. Cea mai scumpă masă a fost cea cu homarul, dar am zis că merg să mă lăfăi şi nu-mi păsa cît cheltuiesc.

Buget total avut la dispoziţie

1500 euro, din care am cheltuit 1340.

Localităţi de urmărit la dus

Rîmnicu Vîlcea – Craiova – Calafat – Montana – Vratsa – Sofia – Kulata – Serres – Veria – Ioannina – Arta – Preveza – Levkas – Vasiliki

Localităţi de urmărit la întors

Levkas – Preveza – Arta – Ioannina – Veria – Serres – Kulata – Sofia – Montana/Vidin – Craoiva – Piteşti – Rîmnicu Vîlcea


Etichetat cu:
Postat in Plimbări familiale

Ai ceva de zis? Bagă mare:

