Probleme existențiale

Încep să am impresia că fac notă discordantă în societatea masculină actuală, plină de masculi feroce care sînt frezați la stilist, pensați cu grijă, cu bărbuțele atent neîngrijite, depilați pe picioare, piept, mîini și vagin. Știți voi: au mimică destul de efeminată și umblă îmbrăcați ca centuristele, cu pantaloni mulați pe găoază și decolteu pînă la sfîrcuri.
Întrebările mele:
1. Ai vrea să te transformi în femeie?
2. De ce?
Accept și răspunsuri anonime.

Etichetat cu:
Postat in Ţuicisme
11 comentarii la “Probleme existențiale
  1. Tinel spune:
  2. ratza spune:

    Mulțumesc pentru completare, fix de genul ăsta de pizd/păsăric e vorba.

  3. Hana spune:

    :) Cunosti bancul?
    – Marie ti-ar placea sa fii barbat?
    – Da, Ioane! Dar tie?

  4. ratza spune:

    Desigur. Păcat că nu e banc. :)

  5. Tinel spune:

    O posibila explicatie ar putea fi si faptul ca majoritatea fetelor din ziua de azi prefera genul asta de ,,baieti” . Ele ai numesc ,,ingrijiti ” si ai considera irezistibili. Daca te duci intr-un mall , o sa vezi ca genul asta de pitziponci cu pantaloni mulati , tenisi si tricou ,,de firma” ,neaparat cu barba si freza stil ,,maimuta capucin”, parfumati in exces , sunt tinta privirilor tuturor fetelor (a celor mai durdulii , in special :) ).
    Am auzit o femeie care spunea ca ,,un barbat cu lant la gat i se pare mai inteligent decat unul fara ” …iar alta ca un barbat in costum si cu pantofii lustruiti i se pare irezistibil…
    In aceste conditii ce sa faca baietii daca vor sa …agate si ei ceva ?!

  6. ratza spune:

    Mie îmi pare rău dacă le trebuie lanţuri, maşini, telefoane sau ţoale ca să le compenseze lipsa de inteligenţă şi să poată agăţa. Am astfel de specimene inclusiv în firma în care lucrez. :)

  7. Tinel spune:

    Ca sa aprecieze inteligenta cuiva trebuie ca si interlocutorul sa fie inteligent…Daca-i prost , nu poate aprecia decat dupa valorile materiale , care in ochii lor reprezinta dovada succesului in viata (de parca in tara asta toti ar ocupa postul pe cale-l merita si ar castiga exact cat i se cuvine fiecaruia )
    Specimenele astea sunt majoritare in ROU ; deseori ma intreb : astia o sa-mi plateasca pensia sau o sa ne apere tara in caz de ,,ceva” ?! Ce sa faca astia ? Sa le dea inamicilor cateva posete in cap ?! :)

  8. Hana spune:

    Cred ca e aceeasi chestie ca la femei adica marketing. E modul lor de a emite semnale si a-si comunica disponibilitatea grupului tinta: pitipoancele. Ca daca ar vana intelectuale ar colinda bibliotecile si librariile cu ochelarii pe nas. Asa cum cei care cauta muntomane umbla in goretex chiar si la concertele folk.

  9. Dragos spune:

    Pai ca sa ti-o traga cineva, nu trebuie sa umbli imbracat in mulaje si decoltat. Eu vin imbracat decent la serviciu, si tot mi-o trage sefa cand are nervu’ marit.
    Valorile materiale la pitipoanci / pitiponci reprezinta meritul parintilor, nu al lor. Parinti care neglijeaza odraslele, nu care cumva sa le lipseasca ceva.

  10. loleksibolek spune:

    N-am si n-am avut nerv niciodata pentru stilul asta de ingrijire.Bine,acum nici nu se mai prea pune problema de asa ceva:))))
    Raspunsurile la intrebari:
    1.nu
    2.De teama sa nu ma frece vreunul din cei pomeniti mai sus.

  11. Cristi spune:

    Am văzut unu’ azi în UGG-uri.
    Ce să zic… mi s-a sculat.

Ai ceva de zis? Bagă mare:

