Legumă

Mă aflu din nou într-o perioadă extrem de aglomerată cu prea multe proiecte. Azi a fost una din xilele alea. Da, xilele. Update flash Xilinx Spartan6 cu un Atmel AT90CAN128. După vreo trei săptămîni de chin descopăr azi lipsa a două paranteze. Merge să-l scriu, în sfîrșit.

În paralel cu ăsta mai am de scris o aplicație pentru un ECU în premieră, care mi-a mîncat zilele anul trecut. First boot la un nenorocit de Treerunner, penta-core: Cortex M4, quad Cortex A53. Nu merge nimic, nici măcar nu mă pot conecta.

Un tip vrea un cablaj pentru un Artix7, 30x30mm, microstrip la 6GHz, trasee de 150 microni lățime, laser stuff.

Un alt tip vrea o schemă, un PCB și niște cod pentru comanda unor sintetizatoare. Nimic complicat, doar vreo 8 ADC-uri și o matrice 16×16.

Parcă a trecut un an de cînd a început 2016. Am citit cîteva mii de pagini de documentație. Am discutat cu peste o duzină de inși, încercînd să rezolv probleme.

Mîine trebuie să mă duc la ședința consiliului de administrație.
Să verific schema și cablajul unui bou.
Să reușesc să scriu aplicația în ECU.
Să scap de gîndacii din codul Atmelului.
Să văd cum organizez spațiul imens de pe placa aia de 30×30.
Să propun soluții pentru comanda sintetizatoarelor.
Să-mi bag pula în tot.
Dacă se poate, să citesc niște clasici literari în locul documentației.
Mi-ar plăcea să-mi rămînă timp pentru chitară.
Ar fi mișto dacă oamenii nu s-ar mai certa în secțiunile în care moderez.

Atît de absent și de pierdut în gînduri am fost azi, încît umpleam căruțul altuia la Kaufland. Omul era amuzat. Mi-a luat ceva timp să-mi dau seama. Cam cît două cîntăriri.

Vreau o pauză. Am nevoie de un reset, da’ nu ca data trecută. Îmi trebuie niște munte.

Etichetat cu:
Postat in Electronică
2 comentarii la “Legumă
  1. Am ceva de zis: bagă munte!

  2. ratza spune:

    Mîine.

Ai ceva de zis? Bagă mare:

