Dezlînate

Ţara nu merge spre mai bine, ci nici măcar spre bine. Din contră, o luăm invers, daţi-vă ceasurile cu 50 de ani în urmă.

Recunosc că sînt tentat să aleg calea uşoară, să plec de aici şi să uit că sînt român. Sîngele strămoşesc mă face să lupt în fiecare zi, mai departe. Chit că nu pare să merite.

Renunţă şi mori cu certitudine, luptă şi poate că scapi. Un erou mort valorează mai mult decît un laş în viaţă.

Cînd am impresia că nu merită să mă zbat pentru binele celorlalţi îmi privesc tatuajele, ascult Syn Ze Sase Tri, apoi prind iarăşi putere să trec peste greu. Ştiu că suferinţa e necesară, dar nu s-ar putea şi fără?

Nu e vina celor slabi că sînt învinşi, ci a celor de-o seamă cu ei, mai tari, şi care nu-i apără. Greşeala elitelor e că nu le explică celorlalţi unde greşesc. Pe limba lor, nu folosind cuvinte preţioase.

Încep să am din ce în ce mai des părerea că ţara asta trebuie să ardă din temelii ca să ne facem bine. Mi-e frică să nu mi se transforme părerea în convingere.

Aş vrea să pot trăi în pielea unora la fel de mult cum mi-aş dori ca ei să fie în pielea mea. Să lupte cu o puzderie necontenită de gînduri, să simtă responsabilitatea, să fie măcinaţi de griji.

E uşor să zici de cineva că „a avut noroc”, fără să ştii cîtă muncă stă în spatele unui succes aparent. Doar proştii au noroc, restul trebuie să compenseze muncind din greu. E uşor să-l invidiezi pe unul care are mai mult ca tine, mai ales cînd nu eşti dispus să faci aceleaşi sacrificii.

Viaţa e greu.

Etichetat cu:
Postat in Ţuicisme
Un comentariu la “Dezlînate
  1. Dragos spune:

    Care elite, Radule ? Cine cui sa explice ? Si daca cineva pricepe, se face ascultat ? A avea noroc din prostie este una, a-ti face norocul cu mana ta, este cu totul altceva. Si nu tara trebuie sa arda, a fost trecuta prin foc si sabie destul, asta ca „elitele” sa traiasca bine pe seama celor care si-au facut norocul cu mana lor, a celor care pricep si nu-s ascultati, etc. Sunt multe de spus, dar daca….dar daca….dar daca….

Ai ceva de zis? Bagă mare:

