O generaţie mai puţin

29 octombrie 2009.

3 aprilie 2011.

20 septembrie 2016.

24 martie 2017.

Zilele în care am rămas fără bunici. Tataie, bunicul, mamaie, bunica. Oameni care mi-au fost dragi dintotdeauna şi-mi sînt şi acum, chiar dacă nu mai există decît în amintire. O generaţie de oameni luptători, care au luat viaţa în piept fără să se plîngă aşa cum o fac eu, care au trăit vremuri cu mult mai grele decît mine, oameni cărora le datorez mai multe decît voi putea scrie vreodată aici sau altundeva şi, pentru că am un nod în gît care nu se vrea dus, pentru ultima oară, un tardiv: mulţumesc!

Postat in Cu rucsacu' în spate

Ai ceva de zis? Bagă mare:

