Cu ochii în retrovizoare – 2023

Cred că e cel mai bun an pe care l-am trăit vreodată pe planeta asta (încă de la mare distanţă!), cu toate că debutul nu lăsa să se întrevadă vreo astfel de şansă. A doua jumătate a compensat-o pe prima fără doar şi poate, după ce m-am hotărît să fac tot ce-mi trece prin cap, cînd îmi vine. Drept urmare, nu o să sper la un 2024 mai bun, ci o să mi-l fac.

Tehnic

  • Vreo opt proiecte în total, octombrie fiind definiţia haosului. Încă nu-mi vine să cred că am reuşit să jonglez cu 10 sarcini diferite împrăştiate în 6 proiecte, dar nici nu mai vreau să repet
  • Am scris documentaţie de mi-au căzut mîinile şi încă nu e toată gata

Personal

  • 6500km+ pe bicicletă, dintre care 2873km au fost exclusiv naveta. Ar veni 320 de ore de stat cu curu’ pe şa
  • 4.100.000 de paşi, deci în jur de 2500km făcuţi per-pedes
  • 22 sau 23 de ture pe munte (nu mai ştiu exact), 6 din ele cu cel puţin o noapte
  • Părinţii m-au plimbat peste tot cînd eram mic, acum mi-a revenit mie onoarea de a-i plimba, aşa că de Paşte am mers împreună în Grecia. Refacem în 2024.
  • 23.000km conduşi
  • fix 3000 de gloanţe trase
  • 6 cărţi (4 în autobuz şi 2 acasă). Ştiu că-s puţine, chiar uitasem cît de relaxant poate fi cititul unor chestii care n-au legătură cu munca.

Contraperformanţe

  • Deciziile investiţionale au fost aşa de inspirate că am reuşit să-mi reduc profitul la jumătate

Best of

  • La începutul lunii ianuarie 2023, sătul de tîmpiţii din trafic care par să se fecundeze între ei, am hotărît că renunţ să mai conduc prin oraş. A fost de departe decizia anului, făcîndu-mă să iau viaţa mai la pas şi să gîndesc mai aşezat. Continuă şi-n 2024.
Etichetat cu:
Postat in Ţuicisme
4 comentarii la “Cu ochii în retrovizoare – 2023
  1. Dora Minodora spune:

    Foarte tare! Să faci ceea ce îți trece prin cap, ceea ce vrei și îți place este minunat! Restul…, să vorbească și se fecundeze între ei!👩🏻‍🦱

  2. Dragos spune:

    La maxim in 2024 !

  3. danpopic spune:

    Farte frumos. Bravo!

  4. alexandruboia spune:

    Hai noroc și la mulți ani, Rață! Vezi să nu dai la boboci de la atâta efort!

Ai ceva de zis? Bagă mare:

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.